<< Tilbake til Bloggarkiv

Asan sponser Sunn Fornuft kampanjen

Publisert:
Kristin G får prisen

Formålet med Sunn Fornuft plakaten er å bevisstgjøre digitale opinionsledere på deres rolle og påvirkningskraft på unge jenter og gutter når det kommer til kroppsbilde og idealer. 201 bloggere og skribenter har skrevet under på Sunn Fornuft plakaten. Plakaten er ment å fungere som retningslinje for bloggere.

Sunn Fornuft prisen er utarbeidet av Kvinneguiden.no og United Influencers i samarbeid med psykiater Finn Skårderud, Bonnier Media og Aller Media. Formålet er å bevisstgjøre digitale opinionsledere på deres rolle og påvirkningskraft på unge jenter når det kommer til kroppsbilde og idealer. 201 bloggere og skribenter har skrevet under på Sunn Fornuft plakaten. Plakaten er ment å fungere som retningslinje for bloggere. Veldig mange bloggere ønsker tips og råd om hvordan de kan blogge om sensitive temaer som kosthold, kropp og trening på en god måte.

Sunn fornuft-prisen 2016 ble arrangert på Villa Sult – Institutt for spiseforstyrrelser mandag 28. november.

Vi i Asan er utrolig glade for at vi har fått lov til å dele ut vårt eget spesielle smykke #gullvagina til vinner av Sunn Fornuft prisen. Utgangspunktet for #gullvagina er at vi ønsker at Asan skal støtte opp under økt selvtillit blant unge, og vi synes at verdiene som presenteres og frontes gjennom Sunn Fornuft prisen er veldig i tråd med verdiene Asan også ønsker å representere. Årets hovedpris gikk til Kristin Gjelsvik, som står bak bloggen styleconnection.no.

Asan gratulerer!